Tudatos párkeresés: először beszélgessünk webshop készítésről!

Mikor az ember elkezd ismerkedni, az elején nagyon nehéz olyan kérdéseket feltenni, hogy a másik ne unja halálra magát. A társkereső amúgy is annyira személytelen, és olyan nehéz elérni, hogy valami mélyebb benyomást keltsünk egymásban, de ha még sablon kérdések is következnek rögtön a köszönés után, majdnem teljesen biztos, hogy nem lesz sikeres az ismerkedésünk vége. Mindenki azt hiszi, hogy a netes személytelenség mögé bújva mennyivel egyszerűbb az ismerkedés, pedig nem így van. Nagyon megnehezíti a dolgot, hogy nincsenek személyes benyomások, nincs perszonalitás, nem látjuk a gesztusokat, így nagyon nehéz megfejteni, hogy ki milyen ember is lehet. Éppen ezért én azt a stratégiát találtam ki, hogy teljesen más témákról próbálok beszélgetni azokkal, akikkel ott megismerkedem, és azt figyelem, egy részt, hogy ha ért hozzá valaki, mennyire tudálékos, vagy ha nem, akkor mennyire érdeklődő az újdonságok iránt. Nekem nagyon fontos, hogy aki mellettem van, nyitott legyen a világra, akarjon új dolgokat megismerni, megérteni, érdeklődjön olyan témák iránt is, amikkel eddig még nem találkozott, és ennek a tulajdonságnak a kiismerésére ez a módszer tökéletesen megfelel.

Sokat gondolkodtam rajta, hogy mi legyen a téma, amit bedobok elsőként. Egyszer-kétszer próbálkoztam szubjektív témákkal, mint a vallás, vagy a politika, de az nem nyerő, mert nem feltétlen újdonság, vagy idegen téma, és nem tudom mérni a tudásvágyat, inkább csak a véleményt, de nem ez a célom. valami olyan kellett, ami kicsit szűkebb réteg számára ismert, de mégis valamennyire általános. Egyik este böngészgettem a neten, és egy tanulmányra bukkantam, ami a webshopok térhódításáról szólt a hagyományos boltokkal szembeállítva. Nagyon érdekesnek találtam, gondoltam, bepróbálkozok ezzel a témával legközelebb, hátha nagyobb sikerrel járok, mint az előzőekkel.

Be is vetettem 10 potenciális randipartner jelöltnél, és vártam a hatást a „Neked mi a véleményed a webshop készítésről?” című kérdésre. természetesen a többségüknek fogalma sem volt, hogy miért kérdezem ezt, és értetlenül küldözgették a kérdőjeleket, csodálkozó emoji-kat, vagy egyszerűen nem is válaszoltak. Egy srác viszont, nagyon belelkesedett, és egy litániát írt nekem arról, hogy a múltkor látott a neten egy tanulmányt, (mint kiderült, ugyan azt, mint én) és hogy már több barátja is indított webshopot, és hogy neki mi a meglátása, véleménye. Sőt, még céget is ajánlott. Róluk pozitív a tapasztalat és egy ismerőse nagyon elégedett a munkájukkal a mai napig.

Érdekes volt, hogy ennyire belelendült a témába, így gondoltam, akkor próbálkozzunk most már a sablon kérdésekkel, hátha megtudok róla valamit. Mint kiderült, egy pénzügyi cégnél dolgozik, és nagyon kedveli az állatokat, a természetet, a kirándulást, jár szalsza órákra, és keresi a párját, akivel mindezt megoszthatja. Túl szép volt ahhoz, hogy igaz legyen, gondoltam, megnézem újra a képet. Egy jó vágású 40-es srác, csinos, ápolt, a képen igényes. Nem értem.

Persze, mi nők, hajlamosak vagyunk mindent túlkomplikálni, igazat adok ebben, mert ha nem elég jó valaki, az a baj, ha túl jó, akkor meg az a gyenús, miért nem akadt horgon még senkinek ennyi idősen.

A netes randizással úgy vagyok, hogy bár úgy is személyesen derül majd ki minden, de szeretem azért legalább egy hétig húzni, mert valami féle képem kell, hogy legyen az emberről, mielőtt találkozom vele. Nem vagyok egy agyonaggódós fajta, de azért eszetlen sem. Oda kell figyelni minden részletre, hát annyi rosszat hall az ember, sosem lehet tudni, mire nem vagyunk felkészülve.

De a lényeg, hogy az új módszerem látszólag működik, hiszen 10 pasiból ki tudtam ezzel szűrni 9-et, és így spóroltam magamnak egy csomó időt, nem kellett felesleges beszélgetéseket folytatnom senkivel. Majd a személyes találkozó során úgy is kiderül, mennyire jó ez a szűrő, ha mégsem, akkor majd csiszolok még rajta. De ha mást nem is nyertem vele, már tudom, kihez kellene fordulnom, ha webshop készítésre adnám a fejem.