A konfliktuskezelés és a telefonkijelző kapcsolata

Van, hogy elér a kapcsolat egy olyan fázisba, amikor egy kicsit elillan a rózsaszín köd, és a felszínre kerül néhány ellentét. Ezek nem olyan áthidalhatatlan problémák, de egy kicsit visszazökkentik a párokat a valóságba, és valójában ezek által dől el, hogy miként tudják kezelni a konfliktusaikat.

Ezt én is a magam bőrén tapasztaltam meg, amikor a párommal nemrég összezördültünk azon, hogy ki vigye el a szervizbe a telefont, aminek nem működik rendesen a kijelzője. Ez a készülék olyan, amit mindketten használunk, a családdal ezen keresztül tartjuk a kapcsolatot.
Én ragaszkodtam ahhoz, hogy személyesen kell elvinni, míg a párom próbált meggyőzni arról, hogy van egy futárszolgálat, akik elviszik a szervizbe, aztán visszahozzák, és nekünk nem kell vele rohangálni a városban. Mivel makacs ember vagyok, kénytelen volt hosszan és nyomatékosan érvelni az igaza mellett. Nos, itt jön az, amikor a kapcsolat javára engedünk a másik akaratának, így lett az, hogy felhívtuk a telefonkijelzo.hu futár szolgálatát, hogy jöhetnek a telefonért, mert már nehezen tudjuk nélkülözni. Azt egyikünk se tudta pontosan megmondani, hogy mi a baja, de vagy nem érzékelt, vagy ugrált a kép, és a használat során egyre idegesebbek lettünk. Arra rögtön rákérdeztünk, hogy ugye Honor szerviz szolgáltatás is van náluk, ugyanis a mi telefonunk prémium kategóriás, és még nem annyira elterjedt. Megnyugtattak, hogy van ilyen is, persze, mert ők mindenre be vannak rendezkedve, és folyamatosan bővítik a kínálatot, ha igény van rá. Természetesen, ha valami nagyon speciális alkatrészre van szükség, akkor egy kicsit tovább tart a javítás, de mindenképpen megoldják. Javítatlanul még nem küldtek vissza készüléket, csak, ha menthetetlen volt.

honor szervizA futár másnap meg is érkezett, és mindenről kaptunk papírt, hogyha reklamációra kerülne sor, akkor legyen mit bemutatni. Ez egy kis plusz költséget jelentett számunkra, de abban igaza van a páromnak, hogy egy csomó időt spórolunk azzal, hogy nem nekünk kell elmenni a boltba, hogy valaki egyáltalán ránézzen a készülékre, aztán kiderül, hogy pont ott nem is foglalkoznak ilyennel. Ez utóbbi velem pont előfordult már, és rengeteget szívtam miatta a fogam, mire eljutottam egy olyan boltba, ahol ismerték azt a készüléktípust. Na, de visszatérve a Honor telefonunkra: elvitték, megvizsgálták, majd felhívtak minket egyeztetésre, hogy szeretnénk-e cseréltetni a telefon kijelzőjét, ugyanis az a probléma forrása, és az nem fog magától megjavulni. Mondtuk, hogy ha nincs más megoldás, akkor bizony legyen a csere, mi ezt szeretnénk kérni. Néhány nap múlva már azért hívtak, hogy a futár érkezését egyeztessük, ugyanis megjavították, és tesztelték is a telefont, azóta szuperül működik. Minden klaffolt ezzel a javítással kapcsolatban, úgyhogy utólag igazat adtam a párom erősködésének, mert, amíg a telefont hozták-vitték, mi elmentünk moziba, meg ettünk egy pizzát. Szóval, ilyen sok időt spóroltunk meg azzal, hogy bizalmat szavaztunk egy új szolgáltatásnak, ami jobban bevált, mint hittem.

Azóta, ha vitázunk valami hasonló kaliberű dolgon, gyakran előhozza ezt a győzelmét, és amellett érvel, hogy, ha engedek neki, akkor jó lesz mindkettőnknek. De nem lehet mindig neki igaza, úgyhogy néha kénytelen ő is engedni. A telefonos dolgokat viszont mindig ő intézi már, így egy újabb feladatot osztottunk el egymás között; hozzáteszem igazságosan.